Welcome to my world. Be nice here. Thank you.|+Follow | DBoard|

//Cheyenne

Lama tak updated blog -_-
Saturday, March 24, 2012 | 8:45 PM | 0 ChickyCherry
Hye guys , ape khabar ? Aimi sihat jea . Dah lama kan aimi tak updated blogger , sorry yeah . kebelakangan ni aimi busy dengan homework , tuisyen , kafa , latihan bola jaring dan lain lain lagi . This year I'm was upsr candidates , so wish me luck . muehehehhehe . InshaAllah , aimi akan buat yang terbaik for all my friends , teachers and family . Baru-baru ni exam , uptp 1 - aimi dapat 3A 2B , it's okay , nexxt exam i'll do my best . okay lah , sesipe yg nak ambik upsr this year , GOOD LUCK ^^ guys .
Okaylah , got to go . Bye guys .

-Aimi

Older Post | Newer Post
The Webmaster



Hey! #AimiFarahanim here! Thank you for visit my blog. Follow if you kind enough. Thankyou. Stay seeking my blog.

Likee :)


Navigations

Entries About Links

Tagboard




Now Playing




Cheyenne by Greyson Chance

Credit



Template : Aina Hanani
Re-Edit : WawaRahman
Background : Sis Una
Image : Awesome Pictures
Best view : Google Chrome
Sucks on Mozilla and Internet Explorer